Skip to main content

KEHATUNNETUSE FITNESS MÜÜGITINGIMUSED

 

Mõisted

 

Leping – Müüja ja Tellija vahel sõlmitud Püsitellimuse müügileping või Ühekordse tellimuse müügileping. Ostu sooritamisega ning toote või teenuse eest tasumisega loetakse Poolte vahel Leping sõlmituks. Lepingu lahutamatuks osaks on käesolevad müügitingimused.

Maksepäev – Igakuine kuutasu tasumise tähtpäev Püsitellimuse korral, mis on näidatud Veebipoe kasutajakonto “Sinu konto” -> “Liitumised”.

Müüja – Teadlik Liikumine OÜ (registrikood 14519378), asukohaga Liisu, Papsaare küla Pärnu Pärnumaa 88317

Pooled – Lepingu osapooled Müüja ja Tellija ühiselt nimetatud ka kui Pooled.

Veebipood – Teadlik Liikumine OÜ (brändinimega Kehatunnetuse Fitness) veebipood aadressil www.kehatunnetus.ee ja selle omanik on Müüja.

Tellija – Füüsiline või juriidiline isik.

Tellimus – Tellija poolt Müüjale esitatud tellimus Teenuse või Toote ostmiseks. Tellimus võib olla Ühekordne tellimus või Püsitellimus.

Teenus – Müüja poolt pakutav online treeningpakett või ühekordsed treeningud, mida on võimalik osta Ühekordse tellimusega või Püsitellimusega.

Toode – Müüja poolt pakutav virtuaalne või füüsiline toode, mida on võimalik osta Ühekordse tellimusega.

Püsitellimus – Tellija poolt esitatud mitmekordne automaatne Tellimus. Püsitellimuse Leping on tähtajatu.

Ühekordne tellimus – Tellija poolt esitatud ühekordne Tellimus.

 

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

 

1.1. Üldsätted

 

Veebipoe kehatunnetus.ee online keskkond on Teadlik Liikumine OÜ (brändinimega Kehatunnetuse Fitness) poolt loodud veebiplatvorm, mille vahendusel toimub teenuste ja toodete müük Tellijale.

Tellija poolt veebipoes ostu sooritamisega sõlmivad Pooled Lepingu käesolevates sätetes toodud tingimustel.

Poolte vahelise suhtele kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusandlust.

Müüjal on õigus ette teatamata teha pakutavates teenustes ja toodetes muudatusi. Püsitellimuste korral teavitatakse muudatustest Tellijale vähemalt 1 (üks) kalendrikuu ette.

Müüjal on õigus ühepoolselt ning ette teatamata muuta Lepingu tingimusi.

 

1.2. Teenused ja tooted

 

Veebipoes pakutavaid teenuseid ja tooteid müüakse nii füüsilistele kui juriidilistele isikutele.

Teenusteks ja Toodeteks käesolevate tingimuste mõistes on online treeningud ja füüsilised tooted. Müüjal on õigus müüdavate teenuste ja toodete hulka suurendada ja vähendada omal äranägemisel. Ostetud ligipääs online treeningutele ei ole lubatud jagamiseks kolmandatele osapooltele.

Teenuste ja toodete esitamine Müüja poolt ning vaatamine ja kasutamine Tellija poolt toimub Müüja veebiplatvormil.

Iga ettesalvestatud teenust või toodet on Tellijal võimalik läbi veebiplatvormile loodud kasutajakonto vaadata vastava teenuse või toote juurde märgitud aja perioodil, alates teenuse või toote eest tasumisest.

Müüjal on õigus täpsustada või muuta toodete või teenuste kasutamist ja kasutamiseks juurdepääsu tagamise tingimusi ning kalduda kõrvale käesolevas peatükis sätestatud tingimustest juhul, kui iga vastava toote või teenuse juurde on veebipoes tehtud sellekohane viide või juhul kui veebipoes on toote või teenuse juures eraldiseisvalt sätestatud vastav kasutamise tähtaeg ja kord.

 

1.3. Ühekordne tellimus

 

Kui Tellija on esitanud Ühekordse tellimuse, siis loetakse Leping jõustunuks alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole ja lõppenuks peale Toote kohaletoimetamist Tellijale või Toote kättesaamist Tellija poolt muul kokkulepitud viisil.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest teenuste ja toodete ostmisel. 

Veebipoes müüdavate teenuste ja toodete hinnad on märgitud teenuste ja toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest kui tegu on füüsiliste toodetega. Kõik veebipoes müüdavate teenuste ja toodete hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave teenuste ja toodete kohta on esitatud Veebipoes vahetult teenuste ja toodete juures.

 

1.4. Püsitellimus ja ligipääs ajalise piiranguga teenustele

 

Püsitellimuse sõlmimiseks alustab Tellija Tellimuse vormistamist sarnaselt Ühekordsele tellimusele, valides Teenuse või Toote Veebipoest. Sõlmides Püsitellimuse lepingu nõustub Tellija esitama oma pangakaardi andmed, samuti tasuma kuutasu automaatselt iga kuu Maksepäeval. Püsitellimuse Leping loetakse jõustunuks alates esimese tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole. Järgneva kuu makse kuupäev on nähtav Veebipoe kasutajakontol “Sinu konto” -> “Liitumised”.

Püsitellimuse lõplikuks vormistamiseks täidab Tellija nõutud andmeväljad ning Tellijale luuakse Veebipoe kasutajakonto. Kasutajakonto kaudu saab Tellija vaadata ja tühistada Püsitellimust (“Minu liitumised”).

Püsitellimuse alusel võimaldab Müüja Tellijale ligipääsu Püsitellimusena valitud teenustele või toodetele läbi veebiplatvormile loodud kasutajakonto.

Müüjal on õigus muuta Püsitellimuse hinnakirja, teavitades sellest Tellijale vähemalt 1 (üks) kalendrikuu ette. Muudatused jõustuvad Veebipoes avaldamise hetkest.

 

1.4.1. Tellija ülesütlemisõigus

Tellijal on õigus Püsitellimusena sõlmitud Leping igal ajal korraliselt üles öelda, teatades sellest Müüjat hiljemalt 1 kalendripäev enne järgmist Maksepäeva e-maili teel info@kehatunnetus.ee või Veebipoe kasutajakonto kaudu: “Sinu konto” -> ”Liitumised” -> ”Tühista”. Tellimus tühistatakse järgmisel maksepäeval.

 

1.4.2. Müüja ülesütlemisõigus

Juhul kui Tellija igakuine Püsitellimuse automaatne makse Maksepäeval ebaõnnestub, siis saadetakse Tellijale panga ja/ või Müüja kaudu teade, et makse ebaõnnestus. Pärast ebaõnnestunud makset Maksepäeval proovib süsteem Maksepäevast järgneva 7 kalendripäeva jooksul teostada kordusmakseid (1) üks kord päevas. Juhul kui ka kordusmakse(d) ei õnnestu ning korralisest Maksepäevast on möödunud 7 kalendripäeva, siis Tellimus tühistatakse automaatselt. Tellimuse tühistamisega Veebipoes loetakse Püsitellimuse Leping Müüja poolt üles öelduks.

 

2. Tellimuse vormistamine

 

Tellimuse esitamiseks tuleb lisada soovitud Teenus või Toode ostukorvi (“lisa ostukorvi” või “soovin liituda”). Seejärel on võimalik jätkata Teenuste ja Toodete sirvimist või vormistada Tellimus. Ostukorvis olevaid Teenuseid või Tooteid on võimalik enne Tellimuse lõplikku vormistamist muuta: lisada, vahetada või kustutada.

Osasid Teenuseid või Tooteid on võimalik soetada vaid ühekaupa. Vastav info on märgitud teenuste ja toodete juurde. Korraga on võimalik soetada vaid üks Püsikorraldusega teenus. Ühe püsikorraldusega teenuse või toote vahetamine teise vastu on võimalik teostada vaid peale püsikorralduse lõpetamist või saates vahetussoov e-maili teel info@kehatunnetus.ee hiljemalt 1 kalendripäev enne järgmist Maksepäeva.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning vajaduse korral valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ning teenuseid ei ole võimalik tarnida või esitada seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

 

3. Kohaletoimetamine

 

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti 

Virtuaalseid teenuseid saab osta üle maailma. 

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgmised valikud: 

  • Omniva, DPD ja Itella SmartPOST pakiautomaadid
  • ise kaubale järele tulemise võimalus

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.   

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. 

 

4. Taganemisõigus

 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud füüsilise toote ostulepingust taganeda 14 päeva jooksul, mille järgselt tagastatakse teenuse eest makstud tasu.

Online treeningute teenuse puhul taganemisõigus ei kehti (va. Püsitellimuse puhul).

Online treeningute eest tasumisega annab kasutaja selge ja üheselt mõistetava nõusoleku teadmisest, et ta kaotab lepingust taganemisõiguse (va. Püsitellimuse puhul).

Kasutaja kinnitab, et seoses Müüja poolt pakutava teenuse eripäraga, mis seisneb veebikeskkonnas treeningute ligipääsu võimaldamises, puudub kasutajal õigus lepingust taganeda (va. Püsitellimuse puhul).

Tellijal on õigus Püsitellimusena sõlmitud Leping igal ajal korraliselt üles öelda, teatades sellest Müüjat hiljemalt 1 kalendripäev enne järgmist Maksepäeva Veebipoe kasutajakonto kaudu: “Sinu konto” -> ”Liitumised” -> ”Tühista” või kirjalikul teel vabas vormis e-maili teel info@kehatunnetus.ee.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud füüsilist kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. 

Kui füüsilist kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt füüsilise kauba väärtuse vähenemisele. 

Füüsilise kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@kehatunnetus.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 

Füüsilise kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 

Ostja peab füüsilise kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Veebipood tagastab tagastatava füüsilise kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup või peatada teenuse pakkumine, kui kauba või teenuse hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba või teenuse turuhinna. 

 

5. Pretensiooni esitamise õigus

 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kehatunnetus.ee või helistada telefonil: 55609820

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

6. Isikuandmete töötlemine

 

Veebipood töötleb Teie isikuandmeid müügilepingu täitmiseks ja ka meie õigustatud huvi alusel. Palun tutvuge meie andmekaitsetingimustega, kus oleme detailselt kirjeldanud meie õiguseid, kohustusi ja vastutust ning Teie õiguseid seonduvalt Teie isikuandmetega.

 

7. Vaidluste lahendamine

 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kehatunnetus.ee või helistada telefonil: 55609820

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.